Flanders Nippon Golf-& Businessclub Hasselt

Starterspakket

Hasselt Golf Academy (HGA)

De Hasselt Golf Academy (HGA) is een sportieve onderafdeling van onze golfclub. Ze heeft de doelstelling de startende golfers kwalitatief te begeleiden op weg naar de 18-holes golfbaan. Om dit doel te bereiken biedt Flanders Nippon een compleet “Start to Golf” pakket aan.

Gedurende 3 maanden kan je onbeperkt oefenen op de driving range, chipping, putting green en de 9-holes golfbaan. De pro's zetten je in 10 lesuren op weg via waardevolle tips en informatie, maar je krijgt pas helemaal het juiste ritme te pakken indien je ook voldoende komt trainen.

Hasselt Golf Academy (HGA)

Start to Golf

Deze intensieve opleiding geeft de startende golfer de mogelijkheid om reeds tijdens het voltooien van het programma te groeien in de fascinerende golfsport. Dit “Start to Golf” pakket van maar liefst 3 maanden en 10 lesuren is het compleetste starterspakket van het land. De lessen worden in groepsverband (maximaal 6 personen) gegeven, zodat men meteen andere mensen leert kennen. Alle technische aspecten van het golfen komen aan bod: swingen, chippen, putten, bunkershots en baanmanagement.

Wordt jij de volgende starter van het jaar?

Elk jaar organiseren we de wedstrijd 'Starter van het jaar' voor de deelnemers aan een starterspakket "Start to Golf". De winnaar kronen we "starter van het jaar".

Om de smaak helemaal te pakken te krijgen is er een kennismaking met de 18-holes golfbaan.

Wordt jij de volgende starter van het jaar?

Samengevat

Het “Start to Golf” pakket omvat een 3 maanden-lidmaatschap op de 9-holes golfbaan, inclusief toegang to driving range, chipping en putting green. Bovendien kan men deelnemen aan de golfbegeleidingen die worden georganiseerd door de Hasselt Golf Academy.

En dit voor slechts € 411,00 + € 22,00 federatiebijdrage.

Er zijn verschillende startmomenten per jaar, dus informeer naar de volgende startdatum.

Wat voor kledij mag ik dragen?
Alle kledij is toegestaan zolang het maar netjes is en je er goed in kan bewegen. Schoenen met hakken zijn sowieso verboden.

Ik wil golfen FR

Ik wil starten FR