Flanders Nippon Golf-& Businessclub Hasselt

Clinic overzicht

Toegankelijk alternatief voor golfclinic

Korte baan golf € 35,00 per persoon.

Golfen is verrassend leuk. Het nadeel is alleen dat je de nodige training nodig hebt om de golfbaan op te mogen. Het grote voordeel van deze laagdrempelige golfclinic, is dat je direct de mogelijkheid hebt om je golf skills in de praktijk uit te proberen. Geen urenlange instructies, maar na een korte instructie direct de baan op en genieten van de buitenlucht. En kom je er dan achter dat golfen inderdaad zo leuk is als wij denken, dan kun je altijd nog besluiten om je GVB te behalen om op een echte golfclub de sterren van hemel te spelen. Wil je meer weten over dit toegankelijke groepsuitje?

Liever een volwaardige golfclinic?

Clinic Shank, 2 uur € 35,00 p.p.

Je wilt een compleet verzorgde golfclinic met aansluitend een putwedstrijdje? Dan is deze clinic de ideale oplossing. Je leert hier alle basistechnieken die nodig zijn om te kunnen golfen. We halen tijdens deze clinic de volgende aspecten aan; swingtechniek, chiptechniek en putten. Tijdens het putten kunnen jullie de scores noteren waarbij maar één winnaar zal uitkomen.

Liever een volwaardige golfclinic?

Clinic Shank, 2 uur € 35,00 p.p.

Mag het iets meer zijn?

Clinic pitch, 3 uur € 45,00 p.p.

Ook deze clinic is compleet verzorgd van A tot Z. Je krijgt een degelijke uitleg van alle soorten technieken zoals de swing, het chippen en putten. En aansluitend zullen jullie geen puttingwedstrijd houden maar spelen jullie maximaal 2 holes op een echte golfbaan!

Een totaal verzorgde clinic en 9 holes spelen op een golfbaan!

Clinic Driver € 55,00 p.p.

Wil jij je vrienden, collega’s, werknemers een onvergetelijke ervaring meegeven? Dan kunt u kiezen voor deze uitgebreide clinic van minimaal 4 uur! Na ontvangst zullen de PGA professionals jullie begeleiden naar de driving-range waar jullie een uitgebreide uitleg krijgen van het spel. Daarna wordt de groep (indien nodig) opgesplitst in kleinere groepen. Alle technieken worden aangeleerd. Vervolgens gaan jullie 9 holes spelen op een echte golfbaan!

Een totaal verzorgde clinic en 9 holes spelen op een golfbaan!

Clinic Driver € 55,00 p.p.

Het aangename combineren?

Wist u dat golf een ideale uitlaatklep is na, voor of tussen een vergadering? Op Flanders Nippon hebben we meerdere zalen ter beschikking om verschillende events/meetings tot in de puntjes toe te verzorgen. De zalen zijn er voor kleine groepen alsook voor grotere groepen. Vraag naar de mogelijkheden!

Golfclinic boeken?

Wat voor kledij mag ik dragen?
Alle kledij is toegestaan zolang het maar netjes is en je er goed in kan bewegen. Schoenen met hakken zijn sowieso verboden.

Ik wil golfen FR

Ik wil starten FR