Insert raw html hrere.
Here is an example of hyper link JoomShaper

Golfclub

Flanders Nippon Golfclub is een bruisende club, waar iedereen zich thuis kan voelen. Vrouw of man? Jeugd of senior? Beginner of gevorderde? Binnen onze club is er voor ieder wat wils. Maar liefst zes onderafdelingen zorgen voor een club die leeft en waarin iedereen volop de kans krijgt om deel te nemen aan de gezellige wedstrijden. Deze onderafdelingen zorgen samen voor een gevarieerde en goed gevulde kalender.

Golfclub

Start To Golf

Wil je graag golf proberen? Schrijf je dan snel in voor onze Start To Golf dagen. Je kunt een gratis golfclinic volgen van twee uur op 23/09/2020 & 26/09/2020.

Hasselt Golf Academy

"Born to be a golfer"...  U wil beginnen met deze aangename sport, maar weet niet hoe? U zou graag proeven of golf uw ding is?  Ontdek de mooie golfsport bij ons via het ambitieuze begeleidingsprogramma van een supergemotiveerde ploeg. De Hasselt Golf Academy heeft tot doelstelling startende golfers kwalitatief te begeleiden op de weg naar het golfvaardigheidsbewijs en de 18-holes golfbaan.

Hasselt Golf Academy

Speciale Greenfee Arrangement

Na een aangename golfdag of enkel een stevige wandeling verwelkomt Flanders Nippon Golf & Business Club u graag voor een drankje en een hapje. Voor onze greenfee spelers hebben we enkele speciale aanbiedingen in combinatie met een rondje golf.

G-Golf

Iedereen kan golfen! Het is omdat iemand een fysieke of mentale beperking heeft dat hij/zij niet kan doen wat andere ook doen en waarschijnlijk zelfs beter. We bieden toekomstige G-golfers de mogelijkheid om tegen een schappelijke prijs te komen proeven aan de golfsport. Vraag je persoonlijk uitgewerkt lessenpakket aan snel aan.

G-Golf

Vergaderen op een unieke…

Een succesvolle zakelijke meeting begint met een ideale locatie. Een uniek decor en een ontspannen setting in combinatie met faciliteiten die het verschil kunnen maken. Flanders Nippon Golf & Business Club is die plaats. Onze vier meetingzalen, waaronder een auditorium, kunnen elke groep herbergen. De meeting kan uiteraard aangevuld worden met een golfinitiatie. Waarom kiezen voor Flanders Nippon? Het mooiste terras van Hasselt, vier verschillende meetingzalen, twee eventlocaties voor diners, lunches en feesten, faciliteiten voor 5 tot 150 personen, gratis ruime parking, gratis WIFI, prachtige groene omgeving, op 5 minuten van het centrum van Hasselt.

Ik wil golfen FR

Ik wil starten FR