Flanders Nippon Golf-& Businessclub Hasselt

Starterspakket

Hasselt Golf Academy (HGA)

De Hasselt Golf Academy (HGA) is een sportieve onderafdeling van Flanders Nippon Golf & Business Club HASSELT. Ze heeft de doelstelling de startende golfers kwalitatief te begeleiden op weg naar de 18-holes golfbaan. Om dit doel te bereiken biedt Flanders Nippon een compleet “Start to Golf” pakket aan.

DE HGA GOLFBEGELEIDING, EEN UNIEK CONCEPT

De Hasselt Golf Academy organiseert regelmatig golfbegeleidingen op de 9 holes course. De beginnende golfers spelen een golfwedstrijd onder begeleiding van een ervaren golfspeler/lid van Flanders Nippon. Tijdens het golfspel geeft de begeleider zoveel mogelijk uitleg aan de hand van situaties die zich voordoen tijdens het spel. Het zijn vooral de reglementen en de etiquetteregels die hierbij een bijzondere aandacht krijgen.

De golfbegeleiding van Flanders Nippon is een uniek concept. Het biedt de startende golfer de mogelijkheid om de theoretische en technische opleiding in de praktijk te brengen en komt ten goede aan de integratie in het clubgebeuren!

DE HGA GOLFBEGELEIDING, EEN UNIEK CONCEPT

Overige HGA Activiteiten

De HGA organiseert 3 keer per jaar een vormingsbijeenkomst waarbij de basisprincipes van de reglementen en de etiquetteregels worden behandeld. Een adequate beheersing van de golf- en etiquetteregels is essentieel voor het behalen van het zogenaamde GolfVaardigheidsBewijs (GVB).
Het HGA-team zorgt uiteraard ook voor een deskundige begeleiding met betrekking tot het behalen van het GVB!
Deelname aan de “Start to Golf” dag, georganiseerd door de VVG (Vlaamse Vereniging voor Golf).
Wedstrijd 'Starter van het jaar' voor deelnemers aan een starterspakket.
Kennismaking met de 18-holes golfbaan.
HGA-uitstap (andere golfbaan)

Ik wil golfen FR