Born to be a golfer!
Mooie baan in een prachtig natuurgebied
Mooiste terras van Hasselt

Start to Golf of Starterspakket
(START TO GOLF 01/04/2024)

SCHRIJF JE HIER IN!

Deze intensieve opleiding geeft de startende golfer de mogelijkheid om reeds tijdens het programma te groeien in de fascinerende golfsport. Dit “Start to Golf” pakket van maar liefst 3 maanden en 10 lesuren is het compleetste starterspakket van het land. De lessen worden in groepsverband (maximaal 6 personen) gegeven, zodat men meteen andere mensen leert kennen. Alle technische aspecten van het golfen komen aan bod: swingen, chippen, putten, bunkershots en baanmanagement.

Verloop starterspakket 2024
Startersboek 2024
Inschrijving starterspakket 2024

Wintertarief 2023/2024

Vanaf 1 november 2023 tot 22 maart 2024 gelden er uitzonderlijke wintertarieven. Je betaald voor rondje golf op onze Championschip Course tijdens de week maar € 35,00 per persoon. Online boeken heeft de voorkeur maar een mail of een telefoon naar het secretariaat is zeker even goed. Deze actie is niet combineerbaar met andere lopende acties.

Wist je dat je op onze Publieke baan, Hasselt Open Golf, kunt spelen zonder geldige HCP? Hier gelden ook winttarieven die starten vanaf € 20,00 per persoon.

Alle tarieven kunt u HIER terugvinden.

Wintercompetitie 2023/2024

Doe mee aan de winterwedstrijden en maak kans op schitterende prijzen!

Tijdens de maanden november t.e.m. maart wordt er iedere VRIJDAG &  ZONDAG een manche gehouden van de Golfclub Hasselt Wintercompetitie.

Via een puntensysteem wordt er na de laatste wedstrijd in maart een ranschikking opgemaakt. De rangschikking van vrijdag en zondag zijn apart maar worden op het einde in één rangschikking gegoten (niet cumulatief) er volgt een prijsuitreiking waarbij de speler met de meeste punten als algemeen winnaar bekend wordt gemaakt. De winnaars maken aanspraak op schitterende prijzen!

Het is dus belangrijk om aan zoveel mogelijk wedstrijden deel te nemen.
De volledige brochure kun je HIER raadplegen.

Nieuwe afstandsmarkeringen

Vorige week werden er op elke hole nieuwe afstandsmarkeringen geplaatst. Er werd gekozen voor een duidelijk inbouwsysteem van Kirby. Rood = 100 m voorkant green
Geel = 150 m voorkant green
Wit = 200 m voorkant green
Als je gehinderd wordt door deze markering dan mag je een vrije drop nemen volgens regel 16.1.

Golfclinic voor iedereen toegankelijk

Een golfclinic is een ideaal voor een groepsuitje, teambuilding, eerste kennismaking, etc. De golfsport is een idividuele sport waardoor iedereen op zijn eigen niveau kan sporten zonder elkaar te hinderen. Een golfclinic start vanaf 6 personen en duurt minimaal 2 uur. Deze kan aangevuld worden met een lekker drankje of een hapje indien gewenst. Onze brasserie BRASS is volledig uitgerust om zelf grotere groepen perfect te ontvangen. Meer informatie hieromtrent kunt u terug vinden onder het tabblad ik wil golfen of door HIER te klikken.

Jeugdlidmaatschap voor € 50,00 per jaar!

GCH biedt alle kinderen onder 18 jaar een uniek en zeer laag lidmaatschap van € 50,00 per kalenderjaar. Als je lessen erbij wilt nemen dan kan dat zeker, we hebben een zeer uitgebreid aanbod van jeugdlessen. Hier kun je het aanbod terugvinden.
Neem gerust contact met ons op voor verdere informatie.
info@golfclubhasselt.be

Topsport Vlaanderen

Golf Vlaanderen en Golfclub Hasselt zijn vanaf het begin trouwe partners. Deze partnerschip wordt jaarlijks geanaliseerd en versterkt. Het is mede door deze goede samenwerkingen dat er meerdere wereldspelers zijn kunnen ontstaan. Golfclub Hasselt en Golf Vlaanderen hebben wederom voor elkaar gekozen voor de komende jaren mede dankzij door de grote investeringen (Go Next internaat) van de stad Hasselt. Klik hier of op de foto voor een leuk promotiefilmpje.

Vergaderen op een unieke locatie

Een succesvolle zakelijke meeting begint met een ideale locatie. Een uniek decor en een ontspannen setting in combinatie met faciliteiten die het verschil kunnen maken. Golfclub Hasselt heeft alles in huis om hieraan te voldoen. Onze drie functionele vergaderzalen, waaronder een mooi auditorium, kunnen elke groep herbergen. De meeting kan uiteraard aangevuld worden met een golfinitiatie. Waarom kiezen voor Golfclub Hasselt? Geniet van het mooiste terras van Hasselt, vier verschillende vergaderzalen, twee eventlocaties voor diners, lunches en feesten, faciliteiten voor 5 tot 150 personen, gratis ruime parking, gratis WIFI, prachtige groene omgeving, op 5 minuten van het centrum van Hasselt.

Ik wil golfen

Ik wil starten